2016. június 1., szerda

lazulás a vizsga előtt


Dóri a Balaton száguldó riportere lehet. Álomállás két hónapra - induljon a nyár, no és persze egy élménybeszámoló, innen a közelből:

ez sem rossz, de megnézném balatoni háttérrel is!
Vas megyében járunk, méghozzá a legnyugatibb városban, Szentgotthárdon. Május vége, még bőven vizsgaidőszak, 24°C és kezdődik a strandszezon. A vizsgáim miatt az elmúlt jó pár hét főként a tanulásról szólt, a munkáról, ezért úgy döntöttem még a legutolsó vizsgám előtt, kikapcsolódok kicsit és elmegyek a barátommal pancsolni.
Megkerestem hát a hozzánk legközelebb lévő fürdőt, ami a St. Gotthard Spa és Wellness. A hétfő reggeli (még) holtidőt megcélozva útra keltünk. Az idén országos közönségszavazással keresik Az Év Fürdőjét, és a versenyen a gotthárdi is indult. (június 4-szeptember 30. között online lehet szavazni)

bejárat
Végig jártuk a medencéket, és a csúszdákat is (majd minden csúszda szabályt megszegve ;)), aztán ebédeltünk, kihasználtuk a napozóágyak adta lehetőségeket is, pezsgőfürdőztünk. 

relax
A fürdő a maga méretében elég volt arra, hogy igazán kifáradjunk. Jó volt ez a nap. Számomra az igazi élmény ott kezdődik, amikor sikerül kiszakadni a hétköznapokból, kikapcsolni és kikapcsolódni. Egy alkalom, amikor nincsenek megoldandó feladatok, és nem kell hozzá messze menni. 

ilyenkor a felhő is szép
Végeredményként pedig én nem csak két árnyalattal lettem barnább, de kitombolhattam magam, kiadva minden feszültséget. Úsztam, ugráltam, napoztam, csúszdáztam, sokat nevettem, kiadósat ettem, víz alatt is edzettem, és még a sör is be volt hűtve. Azt hiszem, így már készen állok arra a vizsgára.

energia kívül-belül
A sok duma helyett itt van egy kis filmecske:



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése